Regulamin serwisu www.wedlinyzbirczy.pl

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.wedlinyzbirczy.pl prowadzony jest przez Artur Wandrowski „ARTPOL”, ul. Stara Bircza 110, 37-740 Bircza, NIP 7950003028, REGON 650118244 – szczegółowe informacje dotyczące prowadzonej działalności, przedstawione są powyżej.

  • Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  • Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia maksymalnie do 3 dni.
  • W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  • W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  • Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Zwroty/reklamacje należy wysłać na adres Bunscha 18, 30-392 Kraków
  • Dane kontaktowe:
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • numer kontaktowy: 664 442 995

 

REKLAMACJE – ZWROTY

W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 2 dni od dostarczenia Zamówienia, z zastrzeżeniem punktu 2 poniżej. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.

Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

REALIZACJA DOSTAWY

Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, lub na życzenie Klienta faktura VAT.

Zamówiony Towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej InPost, lub DHL. Wysyłki zamówień są realizowane w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od złożenia zamówienia lub w innym terminie po telefonicznym uzgodnieniu z klientem.